Millores en la connexió amb bus interurbà entre Valls, el Vendrell i Calafell. El servei compta a partir d'aquest dilluns dia 27 de març amb un total de sis serveis d'anada i tornada, dos més dels que hi havia fins ara.
En aquest sentit, avui entra en funcionament la millora global de la línia impulsada pel departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, que també modifica les condicions del servei actual per fer-lo més eficient amb una adaptació de l'horari i una millora de la velocitat comercial.
Així mateix, per afavorir la integració del transport públic, s'allarga la línia de bus fins a l'estació de Sant Vicenç de Calders, per permetre als usuaris accedir amb més facilitat al servei de Rodalies, amb les línies R2 i R4, RT2, R13, R14, R15, R16 i R17.
Molt esperat: Anuncien millores en la connexió del bus interurbà entre Valls, el Vendrell i Calafell
Els nous serveis entren en funcionament avui dilluns dia 27 de març
ARA A PORTADA
-
Els preus dels habitatges de lloguer a la ciutat de Tarragona es van encarir durant el 2023 TarragonaDigital
-
Reneix la primavera al centre històric de Valls gràcies a la 17a edició del Barri en Flor Albert Oliva
-
L'Espluga demana la retirada de la declaració de reserva natural parcial dels barrancs de la Trinitat i del Titllar TarragonaDigital
-
-
Els cacen en un magatzem de cànnabis al Baix Camp i intenten fugir amb un revòlver carregat TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 27 de març de 2023 a les 09:43
Actualitzat el 27 de març de 2023 a les 09:59
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Blancafort reclamen millores a la C-14 entre Montblanc i Solivella
-
Societat El Museu Terra presenta els actes del Dia Internacional dels Museus a l'Espluga de Francolí
-
Societat La Unió de Botiguers de Valls celebra un sopar per posar en comú els reptes del sector
-
Societat Renovació al capdavant del Centre de Lectura de Reus: l'ateneu tindrà la seva primera presidenta
-
Societat Els guies de Montblanc celebren el 25è aniversari amb una nova visita singular per la vila
-
Societat La Fira Multisectorial desembarca al port esportiu de l'Hospitalet amb activitats nàutiques i un espai per trobar feina