Comencen les obres de transformació de dues entrades de Valls

Concretament, són la carretera d’Alcover (C-37z) i la carretera de Picamoixons (T-742)

  • Imatge de la carretera d'entrada a Valls -
Publicat el 10 de març de 2025 a les 16:59

Valls veurà transformades dues de les entrades de la ciutat ben aviat. La Generalitat de Catalunya ha iniciat els treballs preliminars per a la millora de les entrades a la capital de l'Alt Camp per la carretera d’Alcover (C-37z) i la carretera de Picamoixons (T-742).

Aquesta actuació, amb una inversió de 600.000 euros, transformarà més de 2 km de carretera en vies urbanes, millorant la seguretat viària tant per a vehicles com per a vianants.

D'entre els beneficis, s'aconseguirà més seguretat per als veïns dels barris sud de Valls. Concretament, Mas Clariana, Santa Magdalena i les Comarques.

També es durà a terme l'adequació de les carreteres per facilitar el trànsit urbà i la creació d’un entorn més segur i accessible per als vianant