L'Ajuntament de Reus ha obert una nova convocatòria de subvencions a les empreses i els emprenedors "per afavorir l'impuls i la dinamització econòmica". Es tracta d'ajuts que atorga la regidoria d'Empresa i Ocupació amb un pressupost total de 85.000 euros. La convocatòria s'ha obert aquest dijous i es tancarà l'1 d'octubre.
Hi ha dues línies d'ajuts, per una banda, una dedicada a la creació i establiment d'empreses a Reus. A més de ser empreses de nova creació, les candidates cal que hagin dut a terme una inversió mínima de 5.000 euros per posar-se en marxa. És la principal línia de subvenció, amb una partida de 65.000 euros, més del 75% del total, que podran ampliar-se "en funció de les sol·licituds rebudes i de les disponibilitats pressupostàries".
La segona línia de subvencions, que compta amb els 20.000 euros de pressupost restants, es dirigeix a fomentar "el manteniment d'un establiment o negoci a través d'un traspàs". També es demana complir el requisit d'haver invertit almenys 5.000 euros en "despeses subvencionables". Un altre requisit és que s'hagi adquirit un negoci que ja estigui en funcionament per continuar la seva activitat econòmica al mateix establiment.
En totes dues línies de subvenció, l'ajut màxim que es podrà rebre són 2.500 euros si la inversió s'ha fet en àmbits com projectes tècnics d'enginyeria, d'interiorisme, de decoració o d'arquitectura. També es podrà subvencionar obres, instal·lacions, mobiliari o equipament tècnic entre altres. Per obtenir la subvenció també serà necessari participar en "una sessió d'assessorament per incorporar criteris d'impacte social, econòmic i mediambiental als negocis", organitzada des de la regidoria.
Reus obre una nova convocatòria d'ajuts a empreses i emprenedors
Està dirigida a nous negocis o al traspàs d'empreses existents amb un màxim de 2.500 euros de subvenció
ARA A PORTADA
-
Reus licita l'aplicació mòbil de seguretat ciutadana compartida amb sis municipis del Camp de Tarragona TarragonaDigital
-
La Conca de Barberà encapçala per quart any consecutiu el rànquing de reciclatge a Catalunya TarragonaDigital
-
Fugen d'un control policial i els enxampen a Calafell amb dues bosses de marihuana al cotxe TarragonaDigital
-
Alternativa per l’Arboç denuncia que l’Escola Bressol Minyons ha iniciat el curs sense el professorat necessari TarragonaDigital
-
Un projecte sobre la salut mental en el món casteller guanya el quart ajut del CEPAC i la Càtedra URV TarragonaDigital
Publicat el 20 d’abril de 2023 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat Impulsen una recollida de signatures per exigir més metges i serveis al consultori de Montbrió del Camp
-
Societat Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat amb dues activitats
-
Societat El Mamapop porta un guateque solidari a Tarragona per lluitar contra el càncer de mama
-
Societat Alcover celebrarà un homenatge a la gent gran
-
Societat Més de 400 avis i àvies protagonitzen una nova Festa en Homenatge a la Gent Gran del Morell
-
Societat Torredembarra continua donant sortida als fruits que creixen en arbres de titularitat municipal