L’Oficina Jove de la Conca de Barberà amb el suport del Museu Comarcal de la Conca de Barberà i l'Ajuntament de Montblanc, organitza la 19a edició de la Mostra d’Art Jove de la Conca de Barberà. Ocuparà l'espai adaptat per a acollir-hi exposicions al Museu Comarcal de la Conca de Barberà.
L'artista Ariadna Margalef Sentenà de Montblanc participarà en la Mostra d'Art. L’Ariadna combina una sèrie de treballs de pintura en diferents suports inspirats en la seva quotidianitat, tant de situacions o objectes que l'envolten, com del seu propi cos o el de persones properes a ella.
L'exposició obrirà al públic a partir del dissabte 4 de març i es podrà veure fins al dia 19. El dia de la inauguració serà el divendres 10 de març a les 6 de la tarda. Com a activitats complementàries a la Mostra d'Art s'han programat unes visites amb l'artista, els dies 11 i 12 de març, 6 de la tarda i a les 12 del migdia, respectivament. Les inscripcions per assistir a les visites amb l'artista es fan a través del següent enllaç: https://ja.cat/visitesartistamostraart
L’objectiu de la Mostra d'Art és aplegar un conjunt d’obres dels joves artistes de la Conca en una exposició. D’aquesta manera, es visualitza la seva tècnica i a través d’aquestes peces podem conèixer la seva concepció de l’art. Alhora es vol facilitar la promoció i difusió de joves artistes i contribuir al foment de l’art i la cultura. Al llarg d’aquests anys d’organització de la Mostra una vintena de joves de la Conca han pogut donar a conèixer la seva obra.
Així mateix, la Mostra d’Art Jove de la Conca forma part del projecte intercomarcal Hexàgon d’Art jove dels Serveis de Joventut de la demarcació de Tarragona. Els objectius són la itinerància i l’intercanvi d’artistes entre les diferents comarques que formen part del projecte per tal de donar molta més visibilitat a l’obra de cadascuna de les persones joves que participen en les exposicions comarcals.
Torna la Mostra d'Art Jove de la Conca de Barberà
L'edició d'enguany acollirà les obres de l’Ariadna Margalef Sentenà
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 21 de febrer de 2023 a les 10:45
Et pot interessar
-
Societat L'onzena edició de la Music Valls Va de Vins es renova i bat rècord de cellers inscrits
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys