La segona edició de les Jornades de l'Arròs Ganxet de Reus donaran el tret de sortida aquest divendres vinent. Entre el 28 d'abril i el 28 de maig, 22 restaurants oferiran plats amb l'arròs Bayo del Delta de l'Ebre, patrocinador de l'esdeveniment, com a ingredient principal. També prendran protagonisme els vins De Muller, segon patrocinador de les jornades gastronòmiques.
Les impulsa la Federació d'Associacions d'Empresaris d'Hostaleria de Tarragona i s'han presentat aquest dilluns, a les bodegues De Muller. A més dels dos ingredients principals, la resta de components dels plats també seran de proximitat. El president de l'AEHT, Víctor Perales, assegura que "a cada restaurant hi trobareu una manera única d'interpretar l'Arròs Ganxet i de representar la diversitat culinària de la nostra població".
Per part de De Muller, Xavier Salon apunta que "hem apostat fort per aquestes jornades perquè creiem que és un acte que es pot consolidar; és un molt bon senyal que estiguem celebrant una segona edició". Per part d'Arròs Bayo, Santos Martínez subratlla que "treballem per fer que Reus sigui gastronòmicament un lloc de trobada de referència al país". Des del Tomb de Reus, el president Jacint Pallejà destaca que "posem una baula més en la cadena de col·laboració entre la nostra entitat i l'AEH que encetàvem fa un any i que ja ha demostrat portar molts èxits".
L'Ajuntament de Reus també col·labora en aquestes jornades, a través de l'Agència Reus Promoció. La regidora de l'àmbit, Montserrat Caelles, les ha definit com "unes jornades que aporten riquesa i prestigi a la ciutat". En aquesta segona edició de les Jornades de l'Arròs Ganxet hi participaran 22 establiments, com Flaps Cafè, Restaurant l'Estel, Moto Sport Café o Xivarri Tasca de Reus.
També el Racó de JP, la Terrassa Gaudí, Ferran Cerro, el restaurant del Tennis Monterols i el del Círcol. La llista inclou la Braseria Café Teatre del Centre, el Sawàddee Ka, la Lleona, Kesri Gastrobar o Restaurant 158. Completen la vintena de participants la Mulasseta, Txaranga, Peixateries Velles, Kompartir, Oxygen, Cal Gallisa, Cafè de Reus i 14,5 Beer Wine.
Tornen les Jornades de l'Arròs Ganxet de Reus, amb 22 establiments participants
El tret de sortida serà aquest divendres i duraran un mes
ARA A PORTADA
-
El Nàstic dona un cop sobre la taula i guanya al camp de l'Atlético Madrileño (1-2) TarragonaDigital
-
-
L'acusat d'assassinar i cremar un home a Reus l'octubre de 2023, condemnat a set anys i mig de presó TarragonaDigital
-
El Teatre Fortuny de Reus fa un pas endavant per a la reobertura: inspeccio favorable TarragonaDigital
-
L'Ajuntament del Vendrell compra l'edifici de la Cooperativa Agrícola: serà la futura Casa de la Cultura TarragonaDigital
Publicat el
24 d’abril de 2023 a
les 16:58
Actualitzat el
24 d’abril de 2023 a les
16:59
Et pot interessar
-
Societat
El ple de Tarragona debatrà una moció que rebutja les pantalles acústiques de 5 metres que vol posar Adif
-
Societat
Manifestació a Tarragona per reclamar que s'atengui els pacients d'ictus les 24 hores
-
Societat
L'alcalde de Mont-roig reclama que es millori el tram de l'N-340 a Miami, «el més perillós d'Espanya»
-
Societat
Un jutjat obliga a l'Ajuntament del Vendrell a investigar la mort de diversos gats d'una colònia felina
-
Societat
Tarragona inicia la campanya informativa per explicar als transportistes els canvis en la càrrega i descàrrega
-
Societat
Sense trens entre Tarragona i Tortosa a causa del fort vent
