Una vintena d'infermers han participat aquest dimecres 20 de desembre en la xiulada convocada davant l'hospital Joan XXIII de Tarragona per reclamar millores salarials. Convocats per CATAC-CTS, els participants han demanat a la conselleria de Salut que els "escolti".
Durant aquesta setmana el col·lectiu ha fet dues jornades de vaga a nivell català amb diferents manifestacions i protestes. Marina Roig, membre de CATAC-CTS i delegada a la junta de personal de centre tarragoní, ha assegurat que "hi ha diners" perquè se satisfacin les seves demandes i ha apuntat que sospiten que Salut vol "matar de gana la sanitat pública per tenir arguments per privatitzar-la".
Roig ha avançat que aturaran les reivindicacions durant les vacances de Nadal però que al gener hi tornaran. Per la segona quinzena de gener realitzaran noves vagues i preparen més mobilitzacions. "Ho treballarem unitàriament tots els col·lectius que la conselleria considera minoritaris, però més minoritaris són ells al Parlament", ha etzibat.
Xiulada a l'hospital Joan XXIII de Tarragona per reclamar millores salarials en el col·lectiu d'infermers
Creuen que Salut vol «matar de gana la sanitat pública» per poder privatitzar-la
ARA A PORTADA
-
-
-
Presó provisional comunicada i sense fiança per als dos detinguts per calat foc a un home a Vila-seca TarragonaDigital
-
Medicina i el doble grau en Bioquímica i Biotecnologia tornen a liderar les notes d'accés més altes a la URV Redacció
-
Cambrils inicia la renovació del Palau Municipal d'Esports i la pista d'atletisme amb fons Next Generation TarragonaDigital
Publicat el 20 de desembre de 2023 a les 14:19
Et pot interessar
-
Societat Els advocats del torn d'ofici cauen un 4,4% a Tarragona, Valls i el Vendrell en dos anys
-
Societat L'EMT de Tarragona posa en marxa dues noves parades en les línies L-30 i L-34
-
Societat Les infermeres de Tarragona alerten que la manca de professionals «posa en risc la salut de la ciutadania»
-
Societat Òscar Palau, pregoner de la Festa Major de sant Abdon i sant Senén 2025 de l'Espluga
-
Societat Comença la votació popular dels Pressupostos Participatius 2025 del Pla de Santa Maria
-
Societat Una plaga de rates genera preocupació entre el veïnat de Cunit