Carnaval va arribar amb tota la seva força fa tot just una setmana, però encara hi ha molts municipis que es resisteixen a deixar-lo enrere i aquest cap de setmana continuaran celebrant-lo.
La disbauxa seguirà ben present a diversos pobles i ciutats de la demarcació de Tarragona, tot i que ja amb menor ritme. Aquest serà un bon cap de setmana per tornar a agafar forces i preparar-se pel mes que ens arriba, març, carregat d'activitat.
Si no us voleu quedar a casa, us deixem alguns dels actes més importants amb els quals podreu gaudir a Tarragona. Recordeu, només heu de clicar a cada activitat i tindreu tota la informació que necessiteu.
— Calafell celebra, per primera vegada, la festa del cós blanc dins del seu Carnaval Txurigué.
— La Franz Schubert Filharmonia (FSF) portarà aquest divendres 24 de febrer al Teatre Tarragona el Concert per a piano núm. 20 de Mozart i la Simfonia núm. 4 de Schumann.
— El dissabte dia 25 de febrer de 2023 farà 100 anys que Albert Einstein va visitar l'Espluga de Francolí i el Monestir de Poblet i s'han preparat diverses activitats per commemorar l'efemèride.
— La temporada 'Primavera Tarragona Cultura' arrenca el pròxim 4 de març amb més d'una cinquantena d'espectacles i activitats i ja podeu consultar el calendari i comprar entrades.
— La ciutat de Tarragona ultima els detalls de la Caminada Popular d’Hivern Asperger - TEA que tindrà lloc el 26 de febrer, Dia Internacional del Síndrome d’Asperger.
L'agenda amb els millors plans per fer aquest cap de setmana a Tarragona
L'agenda amb els actes més destacats a Tarragona del 24 al 26 de febrer del 2023
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Salou torna a carregar contra Cambrils pels incidents amb el «top manta» TarragonaDigital
-
Desmantellen l'últim tram de l'antiga línia elèctrica entre Tarragona i Vilanova i la Geltrú TarragonaDigital
-
-
Les famílies afectades per falta de places públiques a Reus insisteixen en la reobertura de línia a la Vitxeta TarragonaDigital
-
Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona TarragonaDigital
Publicat el 23 de febrer de 2023 a les 16:22
Actualitzat el 24 de febrer de 2023 a les 10:13
Et pot interessar
-
Cultura L'Arxiu de la Diputació de Tarragona obre portes a la ciutadania amb una nova activitat didàctica
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 6, 7 i 8 de juny a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura Mèdol converteix les golfes de la Casa Canals en poesia, matèria i llum amb l'exposició «Inventar_iar»
-
Cultura El Nomad Festival arriba al Parc del Pinar de Perruquet de la Pineda
-
Cultura L'Arxiu Històric de Tarragona fa un viatge en el temps per exposar «El Món dels Castellarnau»
-
Cultura El cinema Rambla de l'Art de Cambrils organitza una projecció «a cegues»