Cara i creu en el retorn a la competició després de l’aturada per les festes de Nadal. El Reus Deportiu Brasilia ha perdut a la pista del Lleida (4-1) mentre que el Calafell La Menorquina ha imposat la lògica visitant i guanyant el Cerdanyola (2-3). Els resultats provoquen una escletxa entre ambdós equips a la taula: el Calafell es consolida a la quarta plaça amb 26 punts, però el Reus es distancia a quatre punts caient ocupant la cinquena posició.
Partit per oblidar
El Reus Deportiu Brasilia ha tornat de la pista del Lleida amb les mans buides després de perdre per 4 a 1 un encontre que mai ha dominat. El local Moncusí avançava els de la Terra Ferma després d’aprofitar un rebuig de Ballart per culpa d’un potent llançament d’Ojeda en el minut 8. Giménez, abans del descans, culminava un contraatac lleidatà per anotar el 2 a 0 i obrir la ferida ganxeta.
La reacció del Reus semblava ensenyar el cap a l’inici de la segona meitat gràcies al 2 a 1 de Jansà en el minut 26. Malauradament per als interessos roig-i-negres seria un miratge. Moncusí repetia sort davant Ballart en el minut 31 després d’una assistència de Gabarró per enviar la bola a l’escaire. I precisament Gabarró culminava la gran victòria local en el darrer minut de matx aprofitant una recuperació de bola local i que el Reus ja jugava sense porter.
Remuntada a Cerdanyola
La nota positiva de la jornada la deixa un Calafell La Menorquina que ha complert amb els pronòstics, no exempt d’haver de remuntar. Els jugadors dirigits per Guillem Cabestany veien com el local Marc Coy feia l’1 a 0 en el minut 6. Els del Baix Penedès havien de remuntar i ho han aconseguit. Folguera anotava ràpidament l’empat (minut 8) i els verds aprofitarien la superioritat numèrica per una targeta blava al local Vázquez per fer l’1 a 2 en el minut 19. El tercer, un minut després, era obra de Pujadas.
No seria fins a la recta final del matx quan els locals aconseguien maquillar el marcador amb una falta directa transformada per Xavi Rovira. Tot i que el Cerdanyola ha buscat amb insistència l’empat, aquest no ha arribat i els tres punts volen cap al Pavelló Joan Ortoll de Calafell.
La pròxima cita d’ambdós equips serà en diferents competicions. El Reus Deportiu Brasilia rebrà dijous a les 21.00 hores a l’Igualada al Palau d’Esports per fer front a una nova jornada de la Champions mentre que el Calafell tornarà a competir dissabte a les 17.00 hores a la pista del Rivas en una nova jornada de l’OK Lliga.
