1 de 10
Literatura

L'escriptora Maria Climent presenta «A casa teníem un himne» a la Galatea Reus

El dijous 16 de novembre l'autora ampostina descobrirà els detalls del seu darrer llibre als lectors i lectores de Reus

Maria Climent va publicar el passat mes de setembre 'A casa teníem un himne' | Eli Don / ACN
per TarragonaDigital, Reus | 13 de novembre de 2023 a les 13:48 |
Llicenciada en Traducció i Interpretació, l'escriptora Maria Climent és autora d'una de les novetats més recents i destacades de la literatura catalana, A casa teníem un himne, publicat el passat mes de setembre.

L'ampostina presentarà el seu darrer llibre aquest dijous 16 de novembre a la Galatea Reus, a les 19 hores. Climent conversarà amb el periodista Miquel Bonet i descobrirà detalls sobre la novel·la i el seu procés creatiu als lectors i lectores que vulguin saber més sobre aquesta història.




Després del seu reconegut debut amb Gina (L'Altra Editorial, 2019), Maria Climent es refermava com una veu genuïna i eficaç del panorama literari català amb A casa teníem un himne. La novel·la explora les decisions vitals i les oportunitats perdudes, a través de dues germanes -amb rutines oposades- i la seva mare, qui va marxar a Itàlia per refer la seva vida.


Totes tres es retrobaran al cor de la Toscana i han de gestionar un inesperat secret familiar que marcarà els seus dies. Hauran d'aprendre a entendre's i comunicar-se de nou.

 
Participació