1 de 10

Cues quilomètriques a la C-14 per un doble accident

Els fets, amb sis vehicles implicats, han tingut lloc al voltant de les 13 hores al terme municipal de Vila-seca

per Antonio Ramos Llauradó, 23 de setembre de 2022 a les 13:37 |

Un doble accident de trànsit ha obligat a tallar la C-14 en sentit sud al seu pas pel terme municipal de Vila-seca, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els fets han tingut lloc abans de les 13 hores, produint-se dos accidents de manera gairebé simultània. Les primeres informacions del SCT indiquen que no hi hauria ferits greus, només una dona amb un cop al cap que ha estat traslladada a l'Hospital Sant Joan de Reus.

 

[tweet]1573270672276594688[/tweet]

 

En cadascun dels accidents, que s'han registrat a la C-14 en direcció Salou, s'hi han vist implicats tres vehicles. Ara com ara, els cossos d'emergència i seguretat treballen a la zona, tot i que ha pogut reobrir un dels carrils. L'incident ha provocat uns dos quilòmetres de circulació amb congestió.

 

Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat dues patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Participació