1 de 10
TARRAGONA

S'encasta completament begut contra un cotxe aparcat a Tarragona

La Guàrdia Urbana el va denunciar penalment, ja que va donar una taxa d'alcoholèmia superior a 0,60 mg/l en aire espirat

La Guàrdia Urbana de Tarragona ha denunciat penalment el conductor begut. | TarragonaDigital
per TarragonaDigital, Tarragona | 20 de març de 2023 a les 12:39 |
La Guàrdia Urbana de Tarragona ha obert diligències contra un conductor per un suposat delicte contra la seguretat del trànsit. Segons ha explicat l'Ajuntament en una publicació a la xarxa social Twitter, els agents el van denunciar després de col·lidir contra un vehicle que estava estacionat a l'avinguda Sant Salvador, provocant-li diversos danys materials.
 
Després de l'incident, la Guàrdia Urbana va fer la prova d'alcoholèmia al conductor, que va donar un resultat positiu superior a 0,60 mg/l en aire espirat. Davant això, va ser denunciat penalment i el vehicle que conduïa va ser immobilitzat.


Els fets van tenir lloc al barri de Sant Salvador aquest diumenge a la nit, poc abans de dos quarts de deu.
Participació