Aquesta setmana es compleixen 100 dies del nou govern de l’Ajuntament de Montblanc. Coincidint amb aquesta data simbòlica, ahir es va celebrar una trobada de l’equip de govern amb les treballadores i treballadors de l’Ajuntament de Montblanc.
En aquest sentit, el consistori va voler agrair la dedicació dels treballadors municipals, ja que en paraules de l'alcalde, Oriol Pallissó, "Montblanc té molts reptes per davant que podrà afrontar, entre altres coses, gràcies a l’esforç i treball del gran equip de professionals que treballa a l’Ajuntament.
L'alcalde i els regidors i regidores van desgranar les diferents accions que ja s'han dut a terme a l'Ajuntament, i que han servit "per posar les bases del Montblanc del futur"
Concretament, s'ha iniciat la millora de la mobilitat a l’entorn escolar, s'han aturat processos judicials i s'ha iniciat la negociació en els fronts que hi havia oberts.
També s'està treballant per aconseguir un Montblanc amb carrers més nets i amb un millor civisme. A més, una de les prioritats de l'equip de govern és treballar per tenir un ajuntament més àgil i que doni resposta a les demandes de la ciutadania.
De fet, una de les accions estrella d'aquests primers 100 dies de mandat ha estat poder desencallar el polígon de CIMALSA i, en aquest sentit, aviat començaran les obres.
L'Ajuntament de Montblanc treu pit dels primers 100 dies de mandat
Una de les accions estrella d'aquests primers 100 dies de mandat ha estat poder desencallar el polígon de CIMALSA
Publicat el 27 de setembre de 2023 a les 08:15
Et pot interessar
-
Política Marc Vinya és investit nou alcalde de Montblanc
-
Política Enric Adell substitueix Carlos Brull al capdavant del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
-
Política Viñuales, sobre l'estació intermodal de Vila-seca: «Si em diuen que perdré més trens, no la vull»
-
Política ERC vol que l'Ajuntament de Tarragona reguli els habitatges d'ús turístic
-
Política Viñuales prioritza la presència de la Generalitat a la de l'Estat al consorci pel patrimoni
-
Política L'Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona serà una associació i tindrà l'absència de Vila-seca
ARA A PORTADA