L'Ajuntament d'Alcover, a través de la regidoria de Funciona Alcover i amb la col·laboració de l'Associació de Botiguers, posa en marxa una nova edició de la campanya Compra, Rasca i Guanya! per incentivar el comerç local. Començarà el dilluns 8 d'abril i contempla que tota persona que faci una compra per un import superior a 10 euros, en algun dels 53 establiments adherits, pugui optar a un dels 1.500 premis directes.
Es podran aconseguir bosses de ràfia, de cotó, talladors de pizza, porta entrepans, ampolles, humidificadors, sets de cuina i de sotagots. Tanmateix, totes aquelles butlletes que no hagin estat premiades entraran al sorteig de tres carretons d'anar a comprar amb un lot de productes valorats en 100 euros, una fregidora d'aire i un robot aspirador.
Les butlletes premiades es poden bescanviar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament. Les no premiades s'hauran d'omplir i dipositar a l'urna que es trobarà a les oficines de l'Ajuntament.
Tots els productes que formen part d'aquesta iniciativa s'han adquirit a empreses i establiments locals.
Alcover impulsa una ambiciosa campanya per fomentar el comerç local
Hi ha 53 establiments adherits i es pot optar a un dels 1.500 premis directes.
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 03 d’abril de 2024 a les 18:17
Actualitzat el 04 d’abril de 2024 a les 09:01
Et pot interessar
-
Societat Molins Tarragó, l'empresa pionera de la Conca de Barberà que busca trobar relleu per garantir la continuïtat
-
Societat El festival Psicurt torna a superar el rècord de curtmetratges rebuts amb la seva 10a edició
-
Societat El Morell promou la rehabilitació de façanes, el tancament de parcel·les i la pavimentació de voreres
-
Societat Els tres miradors naturals del Baix Camp que et faran gaudir a vista d'ocell
-
Societat Una seixantena de persones nouvingudes aprenen català a la Conca de Barberà
-
Societat Tret de sortida al Casal d'Estiu per a joves a Santa Coloma de Queralt