La Fira de Nadal i l'encesa de llums van marcar l'inici d'unes festes amb més de vint propostes que s'han allargat fins a la passada nit de Reis al Morell. Aquestes activitats van anar dirigides a tot el municipi, amb una atenció especial als més petits. Miquel Roig, regidor de Cultura i Festes, ha destacat la resposta fantàstica de totes les famílies, associacions i entitats del Morell durant aquestes últimes setmanes. L'alcalde, Eloi Calbet, ha afegit que "un any més, les morellenques i els morellencs han gaudit d'un Nadal ple de cultura al nostre municipi".
Les propostes van arrencar el 17 de desembre amb el Concert per La Marató de TV3 organitzat per l'Escola Municipal de Música El Morell i l'Associació Voluntariat Social El Morell, amb la col·laboració de l'Associació Cultural Embruix, la Coral Guspira i la dansa de l'AMPA Ventura Gassol, que també va interpretar El Trencanous aquella mateixa tarda.
Enguany, es va recuperar el tradicional concert de cobla amb la Cobla Jovenívola de Sabadell, amb la col·laboració de l'Associació Cultural Sardanista del Morell. Altres activitats van incloure el tercer concurs de pessebres morellencs a xarxes i la campanya solidària "Cap infant sense joguina" impulsada per l'Associació Voluntariat Social El Morell.
El programa també va oferir activitats com els tradicionals pastorets a càrrec del grup Teatre La Sala, el mapping i l'encesa de llums, el taller "El Tió s'ha tirat un pet!" per a tota la canalla, el Parc de Nadal, la sortida de l'Home dels Nassos amb acompanyament musical de xaranga i la màgica nit de Reis.
Aquest any, es va apostar per un Cap d'Any amb una oferta potent i atractiva per als més joves. La nit del 31 va incloure el tradicional sopar al pavelló municipal amb ball de gala a càrrec de l'Orquestra Swing Latino. A més, es va disposar d'una carpa dedicada explícitament al públic més jove.
Els Carters Reials van visitar Ràdio Morell la vigília de la nit de Reis, i el divendres dia 5, els Reis Mags d'Orient van recórrer totes les cases del municipi per repartir regals i il·lusió, tancant així unes festes de Nadal amb alta participació al Morell.
El Morell tanca les festes de Nadal amb una alta participació a les activitats
Més de vint propostes han configurat un programa de festes de Nadal adreçat a tots els públics
Ara a portada
-
-
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023 TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 09 de gener de 2024 a les 13:50
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 11:44
Et pot interessar
-
Societat Cunit acull la Carrerada de Santa Coloma 2025 amb dues rutes per a gaudir del patrimoni i la natura
-
Societat Arriba la 13a edició de la Fira del Vehicle de Valls
-
Societat Montblanc viu una Setmana Santa d’intensa activitat turística a les portes de la Setmana Medieval
-
Societat El Patronat Municipal d'Esports de Valls obre les inscripcions de la temporada d'estiu