Ensurt a l'Espluga de Francolí a causa del vent. Aquesta passada nit, un arbre de grans dimensions ha caigut a la T-700, a l'avinguda Catalunya i ha tallat la circulació en els dos sentits de la via.
Els veïns han donat l'avís al cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. La dotació ha prioritzat els treballs per tal de restablir la circulació en un dels dos carrils. Un cop aconseguit l'objectiu, s'ha començat a talar el troc i la brigada municipal ha retirat les restes de l'arbre.
En aquest sentit, Protecció Civil ha activat els avisos per fortes ratxes de vent, amb valors superiors als 70 km/h. A la demarcació de Tarragona el vent afecta la Conca de Barberà, l'Alt Camp, el Baix Penedès, el Tarragonès i el Baix Camp.
Alerta: Cau un arbre de grans dimensions a l'Espluga de Francolí
Els fets s'han produït a l'avinguda Catalunya
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 14 de març de 2023 a les 15:56
Et pot interessar
-
Successos El dispositiu policial al Bosc de la Marquesa de Tarragona es tanca amb 40 persones identificades
-
Successos Un comportament sospistós delata un lladre implicat en vuit robatoris amb força a Reus
-
Successos Un incendi en un aparcament de Reus crema dos vehicles i obliga a precintar parts d'un edifici
-
Successos Surt de la presó de Mas d'Enric un reclús condemnat per abusos que té «un alt risc de reincidència»
-
Successos Detingut a Tarragona un jove de 28 anys per fugir després de provocar dos accidents a la T-11 i causar ferits
-
Successos Detenen un jove a Reus com a presumpte autor de dos robatoris amb violència