Ensurt a l'Espluga de Francolí a causa del vent. Aquesta passada nit, un arbre de grans dimensions ha caigut a la T-700, a l'avinguda Catalunya i ha tallat la circulació en els dos sentits de la via.
Els veïns han donat l'avís al cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. La dotació ha prioritzat els treballs per tal de restablir la circulació en un dels dos carrils. Un cop aconseguit l'objectiu, s'ha començat a talar el troc i la brigada municipal ha retirat les restes de l'arbre.
En aquest sentit, Protecció Civil ha activat els avisos per fortes ratxes de vent, amb valors superiors als 70 km/h. A la demarcació de Tarragona el vent afecta la Conca de Barberà, l'Alt Camp, el Baix Penedès, el Tarragonès i el Baix Camp.
Alerta: Cau un arbre de grans dimensions a l'Espluga de Francolí
Successos
Els fets s'han produït a l'avinguda Catalunya
ARA A PORTADA
-
Societat Liciten dues obres clau per implantar el tramvia al Camp de Tarragona: 14,4 milions d'euros d'inversió ACN
-
Successos Demanen 19 anys de presó a un casteller dels Xiquets del Serrallo per abusar d'una menor de la colla ACN
-
Successos L'AP-7, tallada a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant per l'accident d'un camió amb un ferit crític ACN
-
Societat La Conca de Barberà presenta al·legacions al futur Parc Natural de les Muntanyes de Prades ACN
-
Societat Comencen les obres per a prolongar la vida útil de la depuradora de Reus Antonio Ramos Llauradó
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el
14 de març de 2023 a
les 15:56
Et pot interessar
-
Successos Detenen un pare i una filla per estafar més de 200.000 euros en la falsa compra d'un habitatge a Cambrils
-
Successos
Mor un exjugador del Reus Deportiu d'hoquei als 35 anys
-
Successos
Detenen un home a Tarragona per intentar endur-se dos menors d'edat durant les festes de Santa Tecla
-
Successos
Els policies que van detenir l'acusat d'assassinar l'exparella a Calafell asseguren que va confessar els fets
-
Successos
Una dona ferida crítica després de ser atropellada per un autobús municipal a Reus
-
Successos
Demanen 22 anys de presó a un home acusat de matar la seva exparella a cops de pedra a Calafell
