El proper 14 d'octubre, el Patronat Municipal d'Esports iniciarà una nova temporada de marxa nòrdica amb la sessió d'iniciació i la sortida programada a Alió. En concret, la sessió tècnica d'iniciació tindrà lloc a la pista d'atletisme Marta Galimany del Fornàs a les 9 del matí i els participants aprendran les nocions bàsiques de la marxa nòrdica, com la posició corporal, el treball de tronc i braços i la presa i coordinació dels bastons. Després de la sessió, s'ha organitzat una sortida d'iniciació Valls-Alió-Valls, en un recorregut d'11 quilòmetres i 2 hores i mitja de durada, una ruta molt planera i ideal per a la iniciació.
La primera sortida està prevista pel diumenge 15 d'octubre al poble abandonat de Fontscaldetes. Una ruta circular de poc menys de 8 quilòmetres, amb una durada aproximada de 2 hores i 30 minuts i de dificultat baixa. Del punt de sortida a la urbanització Can Rui se segueix el GR175 de sud a nord en direcció al coll de Sarrià, passant a tocar del parc eòlic de la serra de la Voltorera. S'inicia la tornada al punt de sortida per senderons que ens porten al poble de Fontscaldetes.
La temporada de marxa nòrdica organitzada pel Patronat acabarà el 25 de novembre a Querol amb una ruta circular de 10 quilòmetres i aproximadament 3 hores i mitja de durada. El trajecte començarà al poble de Querol i passarà per l'avenc del Benet, el Casó del Benet, el gorg Negre i la font de la Tous.
Per a més informació o per participar-hi, les persones interessades poden formalitzar la inscripció a través de la pàgina web del Patronat Municipal d'Esports. La sessió d'iniciació té un cost de 3 euros i és gratuïta per als abonats del PME, per altra banda el preu de les sortides és de 5 euros i de 3 euros per als abonats. La inscripció inclou el monitoratge.
Presenten la nova temporada de marxa nòrdica del Patronat Municipal d'Esports de Valls
La primera sortida està prevista pel diumenge 15 d'octubre
ARA A PORTADA
-
L'antiga recepció i les pistes esportives de la Residencial de Tarragona seran de propietat municipal TarragonaDigital
-
La URV ofereix un nou màster centrat en la gestió de la «descarbonització industrial i social» TarragonaDigital
-
L'activitat a l'aeroport de Reus creix durant el mes d'abril fins als 117.000 passatgers TarragonaDigital
-
La capital de la Conca de Barberà presenta el document Montblanc 2030, l'estratègia turística del municipi TarragonaDigital
-

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 28 de setembre de 2023 a les 12:30
Et pot interessar
-
Esports Reus acollirà la final estatal de Roller Derby, pendent de l'ascens a Primera Divisió de l'equip local
-
Esports El Nàstic acomiada Dani Vidal i és substituït per l'històric Luis César
-
Esports El Nàstic es deixa empatar contra el Lugo i comença a preocupar de valent
-
Esports Jordi Garcia, entrenador del Reus Deportiu: «Havíem treballat molt bé durant vuit anys, només faltava culminar-ho»
-
Esports La quarta edició de la Trail Tarragona reuneix 400 participants aquest cap de setmana
-
Esports La caminada Reus-Prades-Reus torna amb la 28a edició per posar a prova la resistència dels participants