No hi ha dubte que Nadal serà el gran protagonista de l'agenda del Camp de Tarragona d'aquest cap de setmana, però també hi ha espai per altres activitats si voleu fugir una estona de les festes!
Com sempre, només cal que cliqueu a cada pla i a la notícia hi trobareu tots els detalls per poder-lo fer: horaris, ubicació i informació de l'activitat.
Agenda Tarragona del 15 al 17 de desembre
— El Pessebre dels Estels a Masia Castelló és el més espectacular de la demarcació i aquest cap de setmana ofereix les últimes funcions.— 'Reus és Nadal' és el lema de les festes d'enguany a la capital del Baix Camp i ho demostra amb espectacles itinerants i diverses propostes.
— Tarragona també s'ha bolcat amb les festes amb un túnel de llum i so i altres activitats programades.
— Si voleu fer una escapada, us proposem descobrir els tresors medievals que amaga Montblanc, així com la resta del seu patrimoni.
— El Festival Accents arriba al seu final i el concert de cloenda de la 10a edició comptarà amb l'artista Rodrigo Cuevas.
— El Port de Tarragona ha preparat 'Un Nadal de Somni' ple de màgia i activitats familiars.
— Valls celebra aquest cap de setmana el seu tradicional Mercat de Nadal, un dels més mítics de la demarcació amb aviram, capons i motius nadalencs.
— El Pessebre de Sorra de la Pineda i moltes més activitats són el que trobareu enguany a Vila-seca per les festes.
— Doctor Prats actua en un concert gratuït aquest dissabte a Reus en el marc de la cloenda de la seva gira.
— El Festival Internacional de Fotografia SCAN Tarragona afronta una segona quinzena de desembre plena d'activitats i exposicions que segueixen el fil conductor d'enguany, les traces.
— El Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí afronta el mes de desembre amb grans promocions, ja que amb una entrada general, es poden visitar quatre exposicions.
— Si us agraden els Pastorets, a TarragonaDigital us hem fet un recull dels imprescindibles de Tarragona.