1 de 10

Simó Gras, de mossèn a Montblanc a candidat a l'alcaldia de Mont-roig

El cap de llista de Junts a Mont-roig del Camp va penjar els hàbits el passat estiu per motius personals

Simó Gras, al centre de la imatge, és el cap de llista de Junts a Mont-roig del Camp. | Junts per Mont-roig
per TarragonaDigital, Mont-roig del Camp | 17 de maig de 2023 a les 18:10 |
Simó Gras, de 44 anys, és el cap de llista de Junts a l'alcaldia de Mont-roig, agafant el relleu de Francisco Chamizo, candidat d'aquest espai polític en els comicis de 2015 i 2019. Però el fet que fa destacar l'alcaldable juntaire en aquest municipi del Baix Camp és que fins al passat estiu era mossèn, sent el plebà de Montblanc i el portaveu de l'Arquebisbat de Tarragona.
 
En aquest sentit, fa uns mesos, Gras va decidir fer un gir de 180 graus en la seva vida i va penjar els hàbits per motius personals. Cal destacar, però, que en cap moment ha volgut parlar públicament dels motius que el passat mes de juliol el van portar a deixar els seus càrrecs eclesiàstics.




Gras, que va estudiar dret canònic a Roma, és molt conegut a Mont-roig del Camp, ja que va néixer i es va criar al municipi. Així mateix, també ha estat molt vinculat a Montblanc, on ha exercit bona part de la seva vida pastoral.

 

"La política és una de les formes més altes de caritat"

Tot i que sempre ha estat interessat en la política, no ha estat fins ara que Simó Gras ha fet el pas d'implicar-se activament. En aquest sentit, el cap de llista de Junts aspira a millorar els tres regidors que va aconseguir la formació l'any 2019. A banda del seu pas a la política, Simó Gras també ha començat a treballar com a professor.

En el seu primer acte polític, en què va ser presentat per Josep Rull, el cap de llista de Junts va manifestar "orgull" per allò que havia estat en el passat, alhora que va assenyalar que "la política és una de les formes més altes de caritat".
Participació