Aquest dijous 14 de setembre es posarà en marxa
Mulassa a la fuga!, l’itinerari gamificat sobre la
Mulassa de Tarragona que han desenvolupat
Ludi Artis, l’Associació Mulassa de Tarragona i l’il·lustrador Octavi Torné amb motiu de les festes de
Santa Tecla.
Aquest joc virtual, amb inici i final a la
plaça de la Font, proposa als participants el repte de trobar la Mulassa, que s’ha escapat just abans que comenci l’Anada a Ofici, el dia 23 de setembre al matí. Per aconseguir que la bèstia torni a lloc i pugui sortir al Seguici, els jugadors hauran de recórrer els carrers de la Part Alta, per on s’aniran trobant personatges ficticis —il·lustrats pel tarragoní Octavi Torné— que els demanaran de resoldre preguntes i proves.
El joc estarà disponible, per a dispositius mòbils, fins al dia 24 de setembre, i s’hi podrà accedir, de manera
gratuïta, creant un perfil al
web de Ludi Artis.
Amb aquesta iniciativa, que rep el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i de la Diputació de Tarragona, es pretenen
divulgar coneixements sobre la història i les interioritats de la bèstia més entremaliada del Seguici d’una manera lúdica i amena, apta per a tots els públics. Tradició i modernitat conjuguen novament en aquest joc que vol acostar un dels element més estimats de la cultura popular tarragonina a les noves tecnologies.