Detingut a Torredembarra per saltar-se l'ordre d'allunyament de la seva exparella

L'arrestat ja havia estat detingut per la Policia Local per un presumpte delicte de maltractament en l'àmbit de la llar

Publicat el 25 d’abril de 2022 a les 12:30

La Policia Local de Torredembarra va detenir la matinada del 23 d'abril un home com a presumpte autor d'un delicte de trencament de condemna. Segons ha explicat l'Ajuntament en un comunicat, l'individu és un veí del municipi que no hauria respectat l'ordre d'allunyament del domicili de la seva exparella.

 

En aquest sentit, l'home arrestat ja havia estat detingut el passat 7 d'abril com a presumpte autor d'un delicte de maltractament en l'àmbit de la llar. 

 

La Policia Local va rebre dos avisos

En el comunicat del consistori, s'explica que es va rebre un primer avís al voltant de dos quart d'onze de la nit de divendres, en el qual una dona demanava la presència policial perquè la seva exparella no havia respectat l'ordre d'allunyament i estava a prop de casa seva. Els agents van fer acte de presència, però en un primer moment no van localitzar d'individu.

 

Durant la matinada, la Policia Local de Torredembarra va rebre un segons avís per la mateixa circumstància. Llavors, els policies sí que van localitzar l'home, que va acabar sent detingut.