1 de 10
Successos

Espectaculars imatges aèries de la zona calcinada per l'incendi de Calafell

L'incendi de Calafell ha cremat més d'una vintena d'hectàrees i va obligar a desallotjar una trentena de veïns

Imatge aèria de la zona afectada per l'incendi de Calafell | Trànsit
per TarragonaDigital, Calafell | 15 de març de 2023 a les 12:20 |
Vent i sequera no són bons aliats. Va quedar completament clar aquest dimarts a la demarcació de Tarragona. Fins a tres incendis forestals van posar en alerta el cos dels Bombers de la Generalitat i els van obligar a treballar intensament durant moltes hores.

De fet, encara treballen per donar per extingits els tres incendis, tot i que la situació és molt diferent de la d'aquest dimarts. El vent ja ha desaparegut pràcticament i això facilita les tasques d'extinció. 


El més important dels tres incendis de dimarts a Tarragona va ser el de Calafell. La proximitat de les flames en diverses urbanitzacions va obligar una mobilització espectacular al municipi del Baix Penedès.

La nit ha estat molt llarga, però els Bombers de la Generalitat han aconseguit estabilitzar les flames i ara treballen per donar per controlar i extingit el foc durant el dimecres.


Per sort, finalment el foc no va afectar cap casa, tot i que sí que va cremar algun jardí i tanques d'alguns habitatges. 
 
L'helicòpter de Trànsit ha sobrevolat a primera hora del matí la zona afectada per l'incendi de Calafell. El paisatge cremat i desolat és ben evident. Segons dades provisionals dels bombers i dels Agents Rurals, l'incendi ha afectat unes 24 hectàrees.


Aquest matí també s’ha aixecat el confinament de les urbanitzacions Mas Mel, Bellamel i Bellamar.
Participació