Un home ha estat detingut a Reus com a presumpte autor d'un robatori amb força en un establiment comercial del municipi d'Alcanyís, a la província de Terol. Els fets, segons ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat, van tenir lloc a finals del passat mes de març i la detenció de l'individu va anar a càrrec d'agents de les unitats operatives de la policia judicial (UOPJ) de la Benemèrita de Terol i Tarragona.
En aquest sentit, segons el comunicat de la Guàrdia Civil, els fets van tenir lloc la nit del passat 24 de maç, quan un desconegut va trencar els vidres d'un establiment comercial de la localitat d'Alcanyís amb la tapa d'una claveguera, accedint a l'interior. Allà, va sostraure 16 motoserres, cinc desbrossadores i un generador, amb un valor aproximat total d'uns 14.000 euros.
Just després de conèixer els fets, els agents de la Benemèrita van iniciar una investigació i van poder determinar que el presumpte autor del robatori seria una persona que s'hauria desplaçat a Alcanyís des de Reus.
Els objectes sostrets, localitzats en una furgoneta estacionada en un polígon industrial de la Selva del Camp
Els investigadors, en col·laboració amb efectius de la UOPJ de Tarragona, van localitzar l'endemà, 25 de març, una furgoneta carregada amb la totalitat de la maquinària robada. El vehicle, segons el comunicat de la Guàrdia Civil, es va trobar aparcat en un polígon industrial de la Selva del Camp.
Davant això, la persona implicada en el robatori com a presumpta autora dels fets va ser detinguda i acusada d'un delicte de robatori amb força. L'arrest es va produir a Reus, mentre que les diligències del cas van ser posades a la disposició del Jutjat número 2 d'Alcanyís.
Pel que fa als objectes recuperats, aquests van ser retornats a l'establiment d'on havien estat sostrets.