Nou
cap de
setmana a la vista i aquest ben especial. El
diumenge 28 de maig, tots els ciutadans i ciutadanes estan citats a les urnes per la celebració de les
eleccions municipals 2023.
A
TarragonaDigital.com podreu seguir tota la informació relacionada amb la cita electoral, amb un especial durant tota la
jornada. També podeu repassar totes les entrevistes, anàlisis i notícies de la campanya electoral al nostre
especial Municipals 2023 a Tarragona.
Dit això, el cap de setmana és un moment per
aprofitar i fer
activitats que la rutina ens impedeix fer. Malgrat que l'agenda ve protagonitzada per la cita electoral, tot seguit us deixem algunes
propostes per fer.
—
El Mercat Central de Reus celebra una nova edició de 'Menja't el Mercat' en què els paradistes oferiran tapes i begudes per descobrir els seus productes.
—
Aquest cap de setmana se celebrarà a la Masia de Castelló la 3a edició de The Longest Night.
—
L'Associació Cultural i Sardanista del Morell organitza aquest diumenge una nova edició del tradicional Aplec de Sardanes Vila del Morell.
—
Diversió i adrenalina es donen la mà una temporada més al parc aquàtic Aquopolis Costa Daurada: tenim en marxa un sorteig d'entrades al nostre Instagram!